Medarbejdere

Engagerede lærere og pædagoger er vores store styrke

På Holmegaard Heldagsskole er vi stolte af at have et hold af dygtige og engagerede medarbejdere, som alle bidrager til at skabe et unikt og støttende læringsmiljø for vores elever.

Vores team består af dedikerede ledere, lærere og pædagoger, alle med en stærk faglig baggrund og en dyb forståelse for børns læring og udvikling.

Vores dedikerede personale er grundstenen i Holmegaard Heldagsskole, og det er deres engagement og professionalisme, der gør os til en fremragende skole. Sammen arbejder vi for at skabe et miljø, hvor alle elever kan vokse og udvikle sig til deres fulde potentiale.

Lærere med passion og ekspertise
Vores lærere er nøje udvalgt for deres faglige ekspertise og passion for undervisning. De er dedikerede til at skabe inspirerende og motiverende læringsoplevelser, som engagerer og udfordrer eleverne. Med en blanding af erfarne og nye talenter bringer vores lærerteam en dynamisk og innovativ tilgang til undervisningen, altid med elevens bedste i fokus.

Pædagoger med omsorg og kreativitet
Vores pædagogiske personale spiller en afgørende rolle i at skabe et trygt og støttende miljø, hvor børnene kan trives. Med en stærk forståelse for børns sociale og emotionelle behov, arbejder de hårdt for at sikre, at hver dag er fyldt med meningsfulde og berigende aktiviteter. Pædagogerne på Holmegaard Heldagsskole er kreative, omsorgsfulde og altid klar til at støtte hver enkelt barns unikke rejse.

Ledelse med vision og forståelse
Vores ledelsesteam er kernen i vores skoles strategiske og pædagogiske retning. Med en stærk vision for skolens udvikling og en dyb forståelse for børne- og ungdomsuddannelse, sikrer de, at skolen konstant udvikler sig og tilpasser sig for at møde hver enkelt elevs behov. Ledelsen arbejder tæt sammen med lærere og pædagoger for at sikre, at alle beslutninger understøtter vores kerneværdier og pædagogiske mål.

Ronni Kongsted Jensen

Chauffør
Holger
Skolehund
Vi er en skole, der favner og tilgodeser alle læringstyper

På Holmegaard Heldagsskole anerkender og værdsætter vi, at hver elev har sin unikke måde at lære på. Vi forstår, at læring ikke kun sker gennem bøger og traditionel undervisning, men også gennem oplevelser, bevægelse, og sansestimulering. Derfor er vores undervisningsmetoder skræddersyet til at imødekomme alle læringstyper.

Lejrture
Lejrture med fokus på social og faglig udvilking samt personlig indsigt

Eleverne tilbydes minimum to årlige lejrture. Disse ture er omhyggeligt planlagt med specifikke mål og formål inden for fem nøgleområder: relationsarbejde, dannelsesperspektiv, fysisk aktivitet, udvikling af selvværd, og faglig indsigt.

Mentalisering
Mentalisering er vores nøgle til elevernes personlige og følelsesmæssige udvikling

På Holmegaard Heldagsskole anvender vi mentaliseringsbaserede principper for at fremme en dybdegående personlig og følelsesmæssig udvikling hos vores elever. Vores fokus er på at forstå og anerkende elevernes mentale tilstande – og ikke mindst hvordan disse påvirker deres adfærd.

Ture ud af huset
Når omverdenen bringes ind i undervisningen bliver udsynet større.

Kombinationen af traditionel klasserumsundervisning og faglige ture ud af huset, mener vi, fremmer den individuelle elevs optimale læringsmuligheder. Vi ønsker at kombinere bøgernes faglige verden med den virkelige.